טיפים להובלות בתל אביב בראש שקט

מעבר דירה יכול להיות סיוט בעיקר בגלל דבר אחד – ההובלה. עלינו לארוז את כל הציוד בו השתמשנו במהלך זמן המגורים בדירה הנוכחית, לארוז אותו בקפידה ולהעביר אותו לדירה החדשה. שירותי הובלות הינם שירותים רחבים ולאו דווקא מדובר על שירותי הובלה בלבד, אלא ישנם גם שירותים נלווים כמו אריזה, הובלות קטנות, פריקה והרכבה ועוד. אתם נמצאים לפני מעבר דירה? לפניכם כל הטיפים להובלות בתל אביב בראש שקט.

איך נהפוך את ההובלה לפשוטה ובטוחה?

  1. ביטוח – כאשר אתם בוחרים חברת הובלות יש לוודא שהציוד של מבוטח. זאת אומרת, אם חלילה אחד מהפריטים שלכם ניזוקו במהלך ההובלה תקבלו פיצוי על כך. יש לוודא גם מה כולל הביטוח מכיוון שיש מובילים אשר לא מבטחים ציוד רגיש כמו מראות, כלי זכוכית ועוד.
  2. קרטונים – מאותה חברת הובלה שאתם מקבלים שירות תוכלו גם להזמין קרטונים ולרוב זה יבוא לידי ביטוי במחיר הכולל של השירות (לטובתכם). מלבד לקרטונים תוכלו לקבל עוד חומרי אריזה שונים, חומרי אריזה למעבר דירה – ניתן להזמין פה
  3. שירותים נוספים – אחד מהדברים שיכולים יותר להעיק על התהליך הוא שלב האריזה. אם אתם רוצים לקבל את השירות המלא הכולל אריזה תוכלו לוודא אילו חברות מעניקות שירותים אלו. החברות מעניקות שירותי אריזה בין אם מדובר על אריזה קטנה, אריזה לעסקים ואריזות גדולות. בעלי המקצוע יגיעו ויארזו את הדירה בהתאם לתנאים שלכם.
  4. ארגון נכון – אם בחרתם לארוז את הפריטים שלכם באופן עצמאי נמליץ לכם לסדר כל ארגז בהתאם לתחום מסוים. כמו כן, יש לוודא שמשקל הארגז אינו עולה על כ-20 ק”ג, אלא אם כן מדובר בארגז חזק במיוחד. תמיד תדאגו לכך שפתח הארגז יהיה מופנה כלפי מעלה וכאשר מדובר בפריטים רגישים דאגו לעטוף אותם ולא להסתמך על מעטפת הקרטון בלבד. בנוסף, ציינו על הארגז אם מדובר על ציוד שביר.
  5. קבלו שירות ממקום אחד – כאשר אתם בוחרים לקבל שירות של אריזה, רכישת קרטונים או הובלה, דאגו לרכז את ההובלה לחברה אחת וזה יבוא לידי ביטוי במחיר אותו תשלמו בסופו של דבר. חשוב לזכור, למחיר הכולל יש גם להוסיף טיפ למובילים ולכן, חשוב לברר כמה מובילים עומדים להגיע בשביל לדעת כמה ייצא המחיר הכולל. 

שירותי הובלות דירה בתל אביב

שירותי הובלות דירות בתל אביב הינם שירותים נפוצים, בעיקר בקרב סטודנטים, דירות שותפים וכמו כן גם משפחות. הבעיה העיקרית בעיר היא הצפיפות שלה ולרוב המבנים ישנים ולא ניתן להעביר את הפריטים למשאית באמצעות המעלית. כאשר אתם מחפשים שירותי הובלות דירה בתל אביב לעיתים יהיה עדיף לכם להיעזר בשירותים של חברות הובלה עם מנוף – ברוב המקרים גם זה עשוי להוזיל את המחיר מאשר להוביל דרך המדרגות, המחירים מתייקרים מגובה של קומה מסוימת.

פרסום:
פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments