מדריך קניית מכונת כביסה: איך לבחור את מכונת הכביסה המתאימה לביתכם

עם התפתחות הטכנולוגיה, מכונות הכביסה מגיעות כיום במגוון סגנונות ועם מגוון רחב של תכונות, מבצעות עבורכם את העבודה ומסירות את הצורך בכביסה ידנית שגוזלת זמן רב. מכונות כביסה של יצרנים ידועים זמינים באולם התצוגה של חברה שמייצרת ומשווקת מכשירי חשמל, עם מוניטין של מובילה בתחומה.

קרדיט לתמונה: pixabay

ניתן למצוא מכונת כביסה שתענה על הצרכים, ההעדפות והסגנון שלכם – מהמכונות הנטענות מלפנים ומלמעלה ועד אוטומטיות וחצי.

מהם סוגי מכונות הכביסה?

כאשר מחפשים את מכונת הכביסה האידיאלית עבורכם, חשוב להבין איזה סוג מתאים ביותר לצרכים שלכם. ישנם סוגים רבים ושונים של מכונות כביסה. הנה מדריך שיעזור לך להבין את המכונות השונות הזמינות.

פרסום:

מכונת כביסה חצי אוטומטית

מכונות כביסה חצי אוטומטיות עשויות לבצע כמה משימות בסיסיות בעצמן, אך הן דורשות גם עבודת כפיים. מכונת כביסה מסוג זה דורשת ביצוע משימות כמו מילוי מיכל המים או העברת הבגדים המכובסים לאמבט הייבוש. 

אם אתם מודאגים מהיכולת שלכם לממן אספקת מים קבועה למכונת הכביסה, הדגמים החצי אוטומטיים האלה הם אידיאליים עבורכם.

מכונת כביסה עם פתח עליון חצי אוטומטי / ידני

מכונת כביסה הפועלת חצי אוטומטית מעמיסה מלמעלה וצורכת תמיד פחות חשמל. מכונות אלו מצוידות בשני תופים, האחד לכביסה והשני לייבוש. לאחר סיום הכביסה, יש למלא את האמבט במים ולנקז אותו באמצעות הגדרות הניקוז. העברת הבגדים מגיגית אחת לאחרת למטרות ייבוש מתבצעת באופן ידני. היתרונות של דגם זה הם:

  • הרבה יותר זול בהשוואה לדגמים אחרים של מכונות כביסה.
  • אמבטיות נפרדות.
  • צורך פחות מים.

מכונות כביסה אוטומטיות מלאות

מכונות אלו עושות הכול בעצמן בלחיצת כפתור: לאחר הבחירה בתוכנית הכביסה, המכונה תתמלא בעצמה, תעבור את מחזור הכביסה, תנקז את המים ואז תבצע את מחזור הסחיטה באותו תוף כדי להיפטר מכל עודפי המים. דגמים אלו זמינים כמכונות עם פתח קדמי ועליון.

מכונת כביסה עם פתח קדמי

מכונת כביסה עם טעינה קדמית פועלת באופן אוטומטי לחלוטין ונטענת מהצד הקדמי. מכונות כביסה אלו צורכות לעתים קרובות פחות מים ואנרגיה תוך הפקת כביסה נקייה יותר מאשר הדגמים האחרים.

מכונת כביסה עם פתח עליון אוטומטית לחלוטין

מכונות כביסה עם פתח עליון זמינות הן במגוון ידני והן בסוג אוטומטי לחלוטין. מכונות אלו מעמיסות בגדים מלמעלה.

מכונות כביסה עם עומס עליון בדרך כלל תופסות פחות מקום, ולכן הן מתאימות לאנשים המחפשים להתאים מכונת כביסה לחלל צר.

שטיפה בלבד

מכונות כביסה לשטיפה בלבד אידיאליות עבור חללים קטנים, כגון דירה או בית קטן, שבהם ייתכן שמערכת כביסה ומייבש מסורתית לא תתאים. ברוב המקרים, דגמים אלו סבירים יותר מאשר עמיתיהם המשולבים למכונת כביסה/מייבש, והם מספקים אפשרות לחסכון במקום למי שאין לו חדר כביסה ייעודי. 

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments