מה שחשוב לדעת על חומרי ניקוי לרכב

מדי שנה, בעלי רכבים מוציאים אלפי שקלים על שירותי ניקיון מכוניות ברמה גבוהה, אבל אתם יודעים מה? במקרים רבים, אלו הן הוצאות מיותרות לחלוטין. מרכזים אוטומטיים לשטיפת רכבים גובים תשלומים גבוהים על תהליכי ניקיון לרכב, כשניתן לשנות את התפיסה ולבצע את המשימה לבד.

קרדיט לתמונה: pixabay

יש מגוון אינסופי של סיבות לרכישה של חומרי ניקוי לרכב, ולתחזק רכב נקי בתהליך משתלם שמשיג את אותן תוצאות קפדניות, ממש כמו במרכזי השירות המקצועיים לרכבים. אבל כמו כל פרויקט אחר של תחזוקת רכב שגרתית, יש כמה צעדים שניתן לנקוט כדי לצמצם טעויות בניקיון רכב, והכל תוך חיסכון לא מבוטל של זמן, כסף ומאמץ.

הכנת חומרי ניקוי לרכב במקום זמין בקלות לשימוש

ניקוי מכונית הוא הרבה יותר קל כאשר חומרי הניקוי זמינים, עם ארגז מוצרים שניתן להניע בקלות מסביב לרכב. במהלך הניקיון, יש לוודא שצינור הגינה אינו מפותל, ושאין בעיות באספקת זרימת המים. 

פרסום:

אין תרחיש גרוע יותר מניקיון החלקים הפנימיים של הרכב עם חומר לניקוי ריפוד לרכב רק כדי לגלות שלא ניתן לשטוף הכול לאחר מכן.

הכנת חומרי ניקוי הגלגלים 

האזור הראשון שתנקו יהיה הגלגלים והצמיגים של המכונית שלכם. כל דבר, מאבק בלמים וזוהמת כביש, ועד כימיקלים שנדבקו לצמיגים, נצמדים לגלגלי הרכב שלכם ולגומי העוטף אותם. אז ניקוי ראשון של כל ארבעת הרכיבים הללו ימנע מהפגושים שניקיתם, להיפגע מזיהום.

דבר אחד חשוב שכדאי לזכור כאן, הוא שתמיד צריך להשתמש בסט נפרד של חומרי ניקוי לרכב המיועדים לשטיפת הגלגלים והמכונית. כל מה שתצטרכו הוא דלי שטיפה נפרד, כמו גם מברשת גלגלים וצמיגים או כפפת שטיפה, וגם סבון טוב לרכב, או ספריי ייעודי לניקוי גלגלים.

הכנת אספקה נוספת

כמה מוצרים שחשוב לוודא שהם מוכנים לניקיון הרכב:

  • מטליות מיקרופייבר
  • כפפה רכה במיוחד
  • שני דליי שטיפה גדולים 
  • מגבת מיקרופייבר מאריג קטיפה לייבוש
  • סבון באיכות גבוהה
  • בקבוק של מנקה זכוכית בטוח לרכב
  • אקדח קצף
  • מכונת שטיפה בלחץ (מוגדרת בעוצמה נמוכה)
  • חומר לניקוי פנים רכב באיכות גבוהה.

איך לנקות את הרכב כמו המקצוענים

כשזה מגיע לשטיפת רכב, לכל אחד יש את השיטה המועדפת שלו להסרת לכלוך, פסולת, לשלשת יונים, טיפות גשם, עלים, זיהומים שונים, וכל התרחישים הפחות נעימים שמגיעים מהטבע. יחד עם זאת, השלבים הבאים נוטים להיות הצורות המקובלות והיעילות ביותר של ניקוי רכב.

לפני שאתם מורחים סבון על חלק כלשהו ברכב, חשוב לשטוף את החלק החיצוני מראש, כדי להסיר שאריות פסולת מהרכב, ולספק שימון נוסף, מה שמפחית את הסיכון לשריטות וסימנים. עם השלמת השטיפה המוקדמת, יש לנקות את החלקים החיצוניים והפנימיים עם חומרי ניקוי לרכב תוך שימוש בכמויות גדולות של מים, ולאחר מכן שימוש במטליות מיקרופייבר נקיות לייבוש הרכב.

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments