מוצרים לבית שעושים את החיים הרבה יותר קלים

בינינו, החיים לא כאלו פשוטים. זה לא הפיקניק שהבטיחו לנו.

העולם מלא בגימיקים שאמורים להקל עלינו את החיים אבל האמת שרק מסבכים אותם, קחו לדוגמה קוצץ סלט “סנסציוני” שאמנם יקצוץ לכם כל סלט ב-2 דקות, אבל תצטרכו להקדיש זמן רב לניקוי שלו, לחלץ ממנו את כל שאריות הירקות עם קיסם, לשטוף היטב את כל חלקיו, לייבש ולפנות לפחות חצי ארון לצורך אחסונו.

ספק רב אם מוצר לבית כמו קוצץ הסלט באמת הקל על חייו של מישהו.

אנחנו מדברים על גאדג’טים, עזרים ומוצרים לבית שבאמת יקלו על חייכם, אבל באמת! הם יהיו שם ברגעים הכי קריטיים (ומעצבנים) וישרתו אתכם בפעולות הכי בסיסיות בחיים, מוצרים לבית שאחרי שמכירים אותם תוהים איך חיינו בלעדיהם.

פרסום:

שואב אבק רובוטי – מנקה כשאתם לא בבית

Xiaomi Mi Robot Vacuum Mop Pro

לא משנה איזה חיפוי יש לרצפה שלכם – פרקט, אריחים, שיש או שטיחים מקיר לקיר, שואב אבק רובוטי יכול לגאול אתכם משאיבת האבק הסיזיפית עם שואב האבק המסורתי.

לא תצטרכו לשאוב אבק פעם בשבוע, לא תצטרכו לבזבז זמן ולהתכופף כדי להגיע לפינות מאתגרות, כי שואב האבק הרובוטי חוסך את כל אלו.

כמו הרבה אנשים בטח גם אתם ויתרתם לעצמכם לא פעם ולא פעמיים על משימה, דחיתם מטלה, הקטנתם מחשיבותה של איזו בעיה ופשוט השלמתם עם המצב ולמדתם לחיות איתו. אבל אם נמאס לכם לדחות, להשלים או להקטין יש שפע של מוצרים וגאדג’טים נפלאים שיכולים להקל על חייכם ולהפוך אותם להרבה יותר קלים ושלמים.

שואב אבק רובוטי הוא אחד הגאדג’טים היעילים ביותר שיש היום, הוא אמין מאוד, פעולת השאיבה עוצמתית, תוצאות הניקוי מרשימות מאוד והוא ממש מקל על שגרת הניקיון הביתית.

השואב הרובוטי מנקה את משטחי הבית באופן אוטומטי, הוא מתאים את עצמו למשטחים השונים, מגיע לנקודות שמאוד קשה להגיע אליהן עם שואב אבק רגיל, הוא אפילו יודע לנהוג את עצמו בבתים עם מדרגות כך שהוא לא נופל ונשבר למראה מדרגות.

הוא מנקה כל לכלוך שנמצא על הרצפה, גם שערות עקשניות של חיות מחמד גם אבק וגם לכלוך והוא עובד ללא מגע יד אדם.

בלחיצת כפתור אחת שואב האבק הרובוטי מתחיל לעבוד. הוא חוזר בעצמו לתחנת הטעינה בסיום הניקיון וגם מטעין את עצמו אוטומטית. בניגוד לשואבי אבק מסורתיים אותם צריך לרוקן לאחר כל שאיבה, ריקון התא של שואב האבק הרובוטי אינו תכוף כך שגם המגע והמפגש עם אבק ולכלוך הוא נדיר יותר, שזה מצוין במיוחד לאסתמטיים או לכל אדם שמעוניין לצמצם מגע עם לכלוך – למינימום.

שואב אבק רובוטי עושה את העבודה בכל תנאי ובכל סביבה. הוא מספק ניקוי יסודי גם בדירות רווקים וגם בבתים בהם מתגוררים משפחות מרובות ילדים. שואב האבק הרובוטי עובד ועובד ובעצם מאפשר לנו להתפנות ולעשות דברים אחרים, דברים שאנחנו אוהבים.

עגלת נשיאה מתקפלת – תאוחסן ברכב ותעזור לכם לסחוב קניות או מטענים אחרים מהחנייה הבייתה או מהרכב לפיקניק

עגלת נשיאה מתקפלת

עוברים דירה? משפצים את הבית? צריכים להזיז רהיטים כבדים ממקום למקום? או שאולי יש לכם מזוודות עמוסות וכבדות שצריך לשנע מהבית, מהמפעל או מהמשרד?

היום ניתן לרכוש עגלת נשיאה קלת-משקל ומתקפלת וכך לשמור על בריאות הגב.

פעם רק לבעלי מקצוע ומובילים היו עגלות נשיאה למשקלים כבדים, אבל תודות להתפתחויות האחרונות גם לכם יכולה להיות עגלת נשיאה שתקל על חייכם באופן משמעותי.

היופי בעגלות נשיאה מהדור החדש הוא שהן מאוד קלילות, קומפקטיות, ניתנות לקיפול, קל מאוד לאחסן אותן (יש עגלות נשיאה  שניתן לאחסן בתיק) וביכולתן לשאת משקלים כבדים מאוד, שאף אדם הדואג לבריאותו לא צריך לשאת על גופו.

עגלות נשיאה בנות ימינו מאובזרות היטב ומבטיחות חוויית נשיאה קלה ופשוטה.

החומרים מהם עשויות עגלות הנשיאה הם איכותיים, הגלגלים יציבים ושקטים ומבטיחים עמידות ואיזון בכל משקל.

בסיס העגלות הוא רחב ומוצק והאחיזה מאוד נוחה וארגונומית, תודות למוט האחיזה הטלסקופי.

אפשר להתאים את מוט האחיזה לגבהים מגוונים, כך שעגלות הנשיאה המתקפלות נוחות ומותאמות לאנשים בגבהים שונים.

העגלות הן התחליף הבריא והאולטימטיבי לכל עבודות הסבלות שאפשר לחשוב עליהן וניתן לשנע בעזרתן משקלים ועומסים כבדים מאוד.

או עגלה מתקפלת ושימושית במיוחד מאמזון:

מתלים עם מדבקה – יעזרו לכם לתלות חפצים בכל מקום, ללא צורך בקדיחות

בואו נודה על האמת לא לכולנו יש מקדחה בבית, וגם אם יש מקדחה אף אחד מאיתנו לא שש ברינה ובדיצה לקדוח עוד ועוד חורים בקיר – לא כאשר מדובר בבית שלנו ובטח לא כאשר מדובר בדירה שכורה, אותה צריכים להחזיר בדיוק כמו שקיבלנו או שצריך אישור מבעל הבית כדי לקדוח בה חורים.

החורים שנותרים אחרי שמורידים את המדף, מזיזים ארון או מסירים תמונה מהקיר יכולים לתסכל.

צריך לסתום את אותם חורים, לצבוע אחרי שסותמים אותם וגם לסבול מגוונים שונים על הקיר לאחר הצביעה המקומית.

מתלים עם מדבקה הם גאדג’ט נהדר שעושה סוף לחורים בקירות.

מתלים עם מדבקה כשמם כן הם, מדביקים אותם אל הקיר, עם דבק מיוחד וייעודי לקירות, שנמצא כבר על המתלה.

הם לא מותירים חורים בקיר, הם לא הורסים את מרקם הקיר או את אחידות הגוון לאחר שמסירים אותם, בכוחם לשאת מגבות, תמונות, ניירות טואלט, אוזניות ומה לא והם עושים את החיים להרבה הרבה יותר קלים ונטולי דאגות.  וזה לא מסתיים כאן.

גם ההתקנה של מתלים עם מדבקה הרבה יותר פשוטה מקידוח חורים בקיר. לא צריך מקדחה, לא צריך מקור חשמל, לא צריך ברגים, לא צריך מברגה כדי להוציא את הברגים מהקיר לאחר סיום השימוש, לא צריך דבק ובעצם לא צריך כלום, רק מתלה עם מדבקה וזהו. כדי להתקין מתלים עם מדבקה פשוט מסירים את מגן הדבק שצמוד למתלה, מדביקים את המתלה בדיוק במקום שרוצים, שמים את המגבות, האוזניות או התמונה על המתלה וזה הכול. פשוט, לא?.

גם סרט הדבקה דו צדדי, בעל דבק חזק במיוחד, יכול להיות שימושי מאד לתליית חפצים או תמונות:

טיימר דיגיטלי רב-תכליתי עם מגנט למקרר – למדוד זמן בישול או כל זמן אחר בלחיצת כפתור

הגאדג’ט הזה הוא בבחינת MUST במטבח, אבל הוא יכול לשרת נאמנה גם אנשים שאינם נוהגים לבשל, לאפות או לבלות שעות במטבח, למשל אנשים שעושים ספורט בבית וצריכים טיימר, אנשים שאין להם שעון לדוד וצריכים תזכורת לכבות את הדוד, לאנשים שרוצים תזכורת לשידור משחק ספורט, מורים שרוצים לקחת זמן מדויק לבחינת התלמידים או לכל מי שצריך למדוד זמן מכל סיבה שהיא.

הייחודיות בטיימר הדיגיטלי טמונה בכך שהוא מגיע עם מגנט, לכן ניתן להצמיד אותו למקרר בקלות אך אפשר גם להניח אותו בכל מקום אחר שמעוניינים בו.

יש לו תצוגת ספרות גדולה מאוד, כך שניתן לראות את הספרות מרחוק גם אם לא נמצאים בתוך המטבח (אידיאלי למשקפופרים), יש לו תצוגת LCD מתקדמת, הצלצול שלו עוצמתי ונשמע למרחקים אך אינו מחריש אוזניים, על כן הוא מתאים מאוד גם לאנשים הסובלים מבעיות שמיעה מתונות, הוא נייד, קל-משקל ואפשר להעבירו ממקום למקום בקלות. ניתן להגדיר את הטיימר הדיגיטלי לשעות וגם לשניות מדויקות  והוא ממש ידידותי למשתמש, לא צריך לדעת מחשבים או פיתוח קוד כדי לתפעל אותו.

הטיימרים הדיגיטליים מגיעים בשלל צבעים וגוונים, הם יכולים להתמזג עם העיצוב של כל חדר והם עובדים על סוללות שיש לכל אחד ואחת בבית.

החיים לא באמת דומים לסרטים ולסדרות שראינו או לספרים שקראנו, לא הכול נגמר ב-Happy End יש כל כך הרבה פעולות בשגרת היום-יום שלנו שחוזרות על עצמן שוב ושוב ושוב ויש כל כך הרבה דברים שחייבים לעשות בהשוואה לדברים שרוצים לעשות, שזה יכול לייאש, העזרו בפריטים זולים ונוחים שיקלו עליכם מעט.

עוד מוצרים לבית שיקלו עלינו את החיים?

סיר לבישול אורז במיקרוגל – לאחר שתלמדו אותו תוכלו להכין אורז מעולה במס’ דקות:

מנורת לד עם מגנט – תשמש כמנורת חירום להפסקות חשמל בבית או לטיולים, אפשר להדביק אותה על המקרר, על דלת הכניסה לבית או על דלת הממ”ד:

לוח מחיק מגנטי למקרר – מוצר שימושי ביותר לבית שישמש לכתוב תזכורות, רשימת קניות, לו”ז יומי, לו”ז שבועי, תכנית אימון ועוד אין סוף דברים, הלוח המגנטי מוצמד למקרר שזה המקום הנגיש בבית והטוש המחיק שלו מותמד לידו על המקרר זמין לכתיבה:

אקדח דבק חם – חוץ מלעבודות ילדים, הדבק הזה יכול להדביק כל דבר כמעט:

שעון חול – הוא יפה והוא שימושי, למי שיש ילדים הוא שימושי ביותר כי ילדים אוהבים למדוד איתו זמן של כל פעולה – קנו שעון כזה בזמנים של דקה עד 10 דקות, דוגמאות:

מספריים של ספרים – הם גוזזים שערות יותר טוב מכל מספרים אחרים, תמיד טוב שיהיה בבית:

פרסום:
הירשם כמנוי
Notify of
guest
0 תגובות
Inline Feedbacks
View all comments