מה עושים בשיפוץ דירות מהיסוד שכולל הכל?

אם אתם מתכננים שיפוץ קומפלט בבית, אתם ודאי כבר מכירים את הסוגיים של המחיר – הוא לא נמוך. אבל במקביל לסוגיית מחיר השיפוץ, יש גם את עניין בחירת אנשי המקצוע הנכונים לעבודה.

בואו נדבר על סוגי שיפוצים, קבלנים, אנשי מקצוע וכל מה שבין לבין.

אם אתם מתכוננים לבצע שיפוץ דירה מהיסוד, אתם צריכים להיות מוכנים לכך שמדובר בתהליך, עד כמה מורכב התהליך של השיפוץ? ובכן, זה תלוי במספר פקטורים: אחד המרכיבים הוא המרכיב האנושי, ככל שבחירת אנשי המקצוע תהיה טובה יותר, ככה התהליכים של שיפוץ דירות קומפלט יתקצרו כנראה. שנית, יש את הפקטור של התקציב.

ככל שהתקציב מאפשר יכולת תמרון תוך כדי התהליך, כך השיפוץ יצלח על צדו הטוב ביותר. בואו נבין ביחד מה כולל התהליך הזה של שיפוץ דירות קומפלט מהיסוד. ואיך לעשות תכנון בצורה הנכונה ביותר, צפו בסרטון:

פרסום:
קרדיט: סרטון מערוץ היוטיוב של טופ שיפוצים

רגע לפני השוואת מחירים בין קבלני שיפוץ קומפלט

רגע לפני שאתם עורכים השוואת מחירים בין קבלנים לשיפוץ דירות מהיסוד, חשוב לדייק את מהות השיפוץ. האם השיפוץ כולל גם את ההחלפה או השיפוץ שך תשתיות שונות במבנה? למשל, תשתיות גז ומים, תשתיות חשמל וכדומה. האם מדובר אך ורק בשיפוץ של כלל חדרי המגורים בבית?

שיפוץ דירה
קרדיט לתמונה: depositphotos

אם החלטתם לבצע שיפוץ מהיסוד הכולל את החלפת כלל התשתיות, אתם תצטרכו קבלן מפתח. קבלן מפתח, תפקידו הוא לרכז את אנשי המקצוע השונים ולפקח על עבודתם. שיפוץ דירות הכל כלול יכול להצריך שירותי שיפוצניק, אינסטלטור, חשמלאי, טכנאי גז מורשה ועוד. אם תאתרו את אנשי המקצוע האלו אחד-אחד (לא בעזרת קבלן מפתח), התהליך של השיפוץ יהיה מורכב יותר. שמעו לנו, תנו לקבלן להתעסק ולהתנהל מול אנשי המקצוע השונים.

כמה עולה שיפוץ בית קומפלט כולל הכל?

אם אתם מעוניינים להוציא לפועל שיפוץ בית כולל הכל, העלות תנוע בהתאם לסוגי השירותים שתצטרכו. באופן כללי ומבלי להניח כלל אצבע, אפשר להגיד ששיפוץ מהסוג הזה יעלה לכם 25,000 ₪ ומעלה. זאת, בהנחה שאתם לא מעוניינים לבצע את החלפת כלל התשתיות במבנה. 

אם מדובר בשיפוץ של מבנה גדול, כמובן שהעלויות יהיו גבוהות יותר מ-25,000 ₪. לרוב, המחיר הזה מתייחס לשיפוצים של דירות עד 5 חדרים, ולא כולל החלפות של תשתיות. טיפ מאיתנו, יהיה חשוב לבצע השוואת מחירים בין קבלני שיפוצים, השוואת מחירים בין שיפוצניקים, השוואת מחירים לשיפוץ קומפלט כולל הכול וכו’. כל המידע קיים אינטרנט, חבל לא לנצל אותו.

לאתר את הקבלן הנכון ואת אנשי המקצוע המתאימים

אם אתם כבר אוטוטו מתחילים בתהליך השיפוץ, יהיה חשוב לדעת שלצידכם עומדים אנשי המקצוע הנכונים. מילה אחת מאיתנו – המלצות. אל תשכחו לבקש להתרשם מהמלצות הניתנות על ידי לקוחות של קבלנים, שיפוצניקים וכו’. כך תוכלו לדעת שאנשי המקצוע הנכונים עומדים לצידכם בתהליך השיפוץ.

פרסום: